2017-07-26 11:49:00

Sabancı Üniversitesi koordinatörlüğünde ve Türkiye’den Abdullah Gül Üniversitesi, Türk Kültür Vakfı, Fransa’dan Novancia Business School ve İsveç’ten Universium Global ortaklığında yürütülen  ‘Generation Y’s Virtual Guide to Skill Development and Personal Branding in Social Media’ "Y Kuşağının Yetkinlik Gelişimi ve Sosyal Medya’da Kişisel Markalaşması için Sanal Rehber" başlıklı Avrupa Birliği projesi kapsamında Bootcamp düzenlendi. İlk ayağı İstanbul’da ve ikinci ayağı Paris’te  gerçekleşen Bootcamp etkinliğine AGÜ’den seçilen 10 öğrencimiz katıldı. Projenin bu aşamasında katılımcı gençler kendi potansiyellerini ve yeteneklerini keşfetmeleri ve kişisel markalarını oluşturmaları için gerekli araçlar konusunda eğitim aldı.Ayrıntılar için tıklayın.